Friday, February 26, 2021

Pendedahan: SUA Menteri UMNO minta bajet dari PMO pertahankan Tok Abah Kau, PPBM dan PN kata Rashirul

Terkini

Terkini Covid-19

Malaysia
293,698
Kes keseluruhan
Updated on Feb 26, 2021 @ 6:44 06:44
28,837
Total active cases
Updated on Feb 26, 2021 @ 6:44 06:44
263,761
Sembuh keseluruhan
Updated on Feb 26, 2021 @ 6:44 06:44
1,100
Jumlah kematian
Updated on Feb 26, 2021 @ 6:44 06:44

Dari Facebook Rashirul

Aiseyman..SUA Menteri Wilayah dah block aku la pulak..!!

Siri pendedahan:

Macam mana aku dedah kan sebelum ini sape yang arah kan Sentimen “No Anwar dan No DAP” agar dimainkan dalam media sosial maka aku nak dedahkan satu cerita lagi babit mamat ni.

Telinga aku sendiri mendengar bahawa kau sedang membuat Gerak kerja dan proposal untuk minta bajet media sosial dari Ainon PMO kononnya untuk buat team media sosial bagi mempertahankan Mahyuddin dan kerajaan PN.

Demi Allah aku dengar dari mulut SUA Menteri sendiri yang kau merancang untuk dapatkan bajet tersebut dan kau suruh aku tutup mulut dan jangan dedahkan. Cuma kekangan kau adalah untuk mengumpul geng geng media sosial yang sudi bersama kau untuk pertahankan puak puak PPBM dan kerajaan PN tu sebab kau cakap pasti kawan kawan tak setuju..

Dan aku sendiri bertanya dekat sorang penulis tersohor di gerai sup doraisamy dalam media sosial benarkah SUA menteri ni ada tawar dia buat proposal? Dan penulis tu jawab ya tapi dia beritahu aku dia tak mau terbabit dan tak mahu buat proposal dan hantar melalui kau dekat Ainon. Sebab Ini membabitkan prinsip.

Jadi aku nak beritahu korang..Tuduhan korang dekat team penulis tersohor media sosial Ini tidak betul bahawa diorang dapat bajet dari PMO adalah tidak benar..

Aku percaya Jalil. Sebab dia adalah seorang yang ada prinsip..Kalau dia nak kaya, dari zaman Najib dulu dia dah kaya tapi dia bukan jenis orang yang korang sangka kan.

Hentikan lah serangan dekat Ab Jalil Backer sebab dia seorang penulis bebas tanpa terlibat dengan Sentimen kepartian atau mana mana pemimpin. Dia menulis mengikut apa pandangan dia benar. Kalau korang tak setuju, sanggah dengan fakta penulisan dia. Bukan sebar fitnah.

Kalau kau nak serang, serang aje SUA Menteri yang dah block aku tu. Sebab dia adalah punca sebenar korang bergaduh dalam media sosial.

Mamat SUA menteri ni konon acah acah perjuang Penyatuan Ummah. Pada hal mencari kesempatan aje pun.

Aku kalau setia dekat UMNO. Aku tak minta bajet dekat puak PPBM yang ada dalam Pejabat Mahyuddin tu. Aku malu dekat diri sendiri hendak mempertahankan mereka yang bukan dari pemimpin Parti aku.

Aku dah bersumpah dengan nama Allah. Apa kata SUA Menteri yang pendokong Penyatuan Ummah ni juga bersumpah bahawa dia tak pernah ada merancang nak hantar proposal minta bajet dekat PMO..!!

Tan Sri Annuar Musa kena tahu perangai SUA dia belakang tabir.

Tukar lah SUA Tan Sri ni. Dia punca Tan Sri tidak lagi popular seperti mula mula Tan Sri jadi menteri wilayah dahulu..

Berani kerana benar. Takut kerana Salah.

Ada lagi pendedahan. Sebulan 20 hari aje aku ikut kau dah cukup untuk aku dapat menilai setakat mana perjuangan kau.

Selagi kau menyerang Presiden dan Najib. Aku dedahkan satu. Serang lagi Presiden dan Najib. Aku dedah lagi satu..

Harap pendedahan aku ni jelas.

Done buat cabaran..

Ok Bye..Syoknya jadi pembaris..
#senyum

Artikel berkaitan